Garantia produselor

Toate produsele vandute si livrate de www.idtag.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia consumabilelor, beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile associate acestora precum si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre IDTag.ro. Lipsa certificatului de garantie al produselor trebuie semnalata in maxim 72 ore de la receptia marfii pe adresa office@idtag.ro Sesizarile sau reclamatiile ulterioara nu vor fi luate in considerare. In situatia constatarii unei defectiuni, produsele, insotite obligatoriu de Certificatul de Garantie se vor prezenta la reteaua de service partenera stipulata in certificatul de garantie sau catre IDTag.

Pierderea garantiei

- Folosirea altor consumabile sau accesorii decat cele indicate de producator sau livrate de IDTag.ro;

- Deteriorarea produsului ca urmare a utilizarii neadecvate, inclusiv: reparatiei sau incercarii de reparatie a echipamentelor de catre persoane neautorizate;

- Tratamente care duc la deteriorari sau modificari fizice estetice sau de suprafata;

- Neinstalarea sau neutilizarea produsului in scopul pentru care acesta a fost produs;

- Neintretinerea produsului conform instructiunilor; accidentelor, incendiilor, lichidelor, produselor chimice, altor substante, inundatiilor, vibratiilor, caldurii in exces, prafului, ventilatiei inadecvate, caderilor de tensiune, tensiunii de alimentare incorecta, radiatiilor, descarcarilor electrostatice, inclusiv trasnete, alte forte si socuri mecanice externe.

- Deteriorarea cip-urilor (ciobite, zgariate, rupte);

- Utilizarea altor consumabile decat cele recomandate de producator.

Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru de service  autorizat va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Produsele trimise catre IDTag pentru a fi reparate trebuie sa contina urmatoarele:

1. Copie dupa factura si certificatul de garantie in original;

2. Datele de identificare ale produselor

3. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

4. Solutionarea defectelor aparute produselor aflate in perioada de garantie se face intre 10-20 zile.